Äntligen sol igen!

Under påskdagarna var det jättefint väder, men sen har veckan bara varit grå och trist. Tills idag:-) Solen har strålat från en klarblå himmel - underbart! Hoppas att det komemr hålla i sig lite.

Imorse fick jag lite sovmorgon igen:-) Detta är verkligen lyx, men får ju passa på för det är ju inte ofta man får sova på morgonen. Men var nästan ännu tröttare när jag vaknade sen igen och då var pappa framme med blodsocker mätaren och skulle promt sticka mig i fingret för att se. Först stack han en gång, men så blev det fel och han var tvungen att sticka en gång till (tror han gjorde det med flit för att han vet hur rädd jag är för nålar) :-P Det visade i alla fall att allt var helt bra. Så jag vet inte varför jag känner mig så slapp och trött hela tiden.

Sen gjorde vi ordning lite mat och pappa åkte iväg in till stan och jag och Sarah gick ut i det unerbara vädret.
På eftermiddagen gick jag, Sarah, Eric, Victor och Svea till gammelfarmor Kerstin för att fika och hälsa på min kusin Malina som kommit för att hälsa på.

           
                      Sarah sitter hos morbror Eric och gosar med mamma:-)

     
               
     Sarah tyckte det var jätte-        Sarah och Malina.                   Stolt morbror.
     spännande att spela på 
     keyboarden.


Jag har förresten fått denna "Award" av Pernilla 

                        

Den har jag fått för att hon tycker att jag har en fin blogg&personlighet:-)
Tack kära vänn för det! Önskar att du kunde ha kommit "hem" så vi kunde få träffat dig!


       
                          Kvällsmys med mormor innan sängdags.


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad snabb du var att lägga in fotona. Jag stickar för fullt på Sarahs kofta. Mormor Stina fick också en mysstund. God natt.



Skrivet: 2009-04-17 Tid: 21:59:41
Postat av: Jenny H

mycket roliga bilder, det gillar vi!



Skrivet: 2009-04-17 Tid: 21:59:41
Postat av: farmor Pia

Det syns att Sarah njuter extra mycket när hon gosar med mamma, härligt.



Skrivet: 2009-04-17 Tid: 21:59:41
Postat av: Pappa Lindström

Tjaba!

Underbart fick en usb till minneskortet med denna mobilen.

Så nu kan jag enkelt flytta över bilder...

Som du önskar..

Puss.



Skrivet: 2009-04-17 Tid: 21:59:41
Postat av: Pernilla

om det inte finns "svensk" kebab i norge så måste du prova att göra den. den är oväntat kebablik faktiskt :) jag tänkte ringa dig någon kväll/eftermiddag i veckan, är det någon kväll du vet att du inte är hemma? annars provar jag vilken dag som helst så jag får prata lite med dig! pussa på sarah från mig också!



Skrivet: 2009-04-17 Tid: 21:59:41

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0