Helg.

Underbart med helg!!! Igår var vi ute hela dagen alla 3. Vi gick ner till lagunen och i andra butiker där nere och kikade:-) Hyrde med oss 2 filmer hem, så i går kväll såg vi den 2:a Arn-filmen. Den var riktigt bra tycker jag.

Idag har vi haft en riktigt "slappar" dag. Sett längdskidor och skidskytte på tv:en, och nu är det VM finalen i innebandy som gäller, vilket land Sarah håller på syns va? :-) Andreas tog med Sarah ut en tur i vagnen på dagen så jag har faktiskt hunnit dammsuga i hela lägenheten och fått plocka undan en del, det var såå skönt att få gjort. Så lite nytta har jag väl gjort idag med:-) Nej nu tror jag det är dags att ge lilla sessi lite mat, själva tänkte vi beställa en pizza och äta lite senare. Är det söndag så är det:-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0