Söndag.

Från förra helgen tills nu i onsdags så har vi haft pappa Andreas och storasyster Natalie här hos oss ♥
Nattis kom tillsammans med Pia, Bengt, Åke och Agneta på lördagen och de andra reste hem i måndags.
Sarah var i himmelen som hade pappa, storasyster och både mor- och farfäräldrar samlade samtidigt :-)
Jättekul att ni alla kom hit! Även om jag hade mest mina tankar på den enorma hemtentan jag skulle lämna in (vilket jag gjorde i torsdags), så ska ni veta att det betydde jättemycket för oss alla att ni ville komma hit och spendera några dagar med oss ♥
Sarah fick MASSOR med fina käder av farmor: "pälsjacka", vinterskor, fleecé set, strumbyxor, tights... Och jag fick också en jättefin kjol och en ljustlykta formad till en krona att hänga i fönstret. TACK!

                
                      "Kommer dom snart???" Frågade Sarah säkert 350 ggr medan hon
                       stod i fönstret och väntade:-)

                

                
                                          Systrarna "vaniljsås" ♥

                
                                         Pappa med sina flickor :-)

I torsdags skickade jag som sagt in min hemtenta. Så nu är socialpsykologikursen avslutad! Bara att vänta i 3 veckor innan man får se vad resultatet blev. Vissa delar blev jag väldigt nöjd med, medan andra delar mindre. Men jag satt till slut här och bara stirrade in i datorn och visste inte vad jag gjorde så bestämde mig att jag fick vara nöjd. Förhoppningsvis blir det bra, vi satsar på det!

I helgen har jag alltså haft ledigt! Och då menar jag ledigt! Inga krav ingenting, högst OVANLIGT!!! Men helt fantastiskt, en "rikigt" helg för 2:a gången den här hösten. (Den första var när den första kursen hade avslutats:-)
Så i fredags packade jag, Sarah, morfar och Svea med oss matsäck och åkte till skogen, till farfars mysiga koja han byggt, den koja som Sarah stenhårt tror är "tomtens". Hon hittade en trätelefon där och hon höll den stenhårt i handen i flera timmar och ringde "tomten" flera gånger:-) Så här pratade hon på: "Hej tomten, ja det är Sarah. Sarah Andrea Vilde Lindström. Vi lånar huset ditt, du får det tillbaka sen" :-) GULLUNGE!♥

                
                                            Fikar i tomtens stuga.

                

                

                

                
                                           Ringer till tomten.

                

Senare på fredagskvällen tittade gudmor Jenny in som var hemma ifrån Uppsala och hälsade på! Hon hade paket med till Sarah, ett par jättefina glitter skor typ som converse. Sarah älskar dom!
Men jag kan bara konstatera att jag har gått från världens "bästa" och ivrigaste fotograf som skulle fota ALLTING, till världens SÄMSTA fotograf. Glömmer alltid nuförtiden kameran... Så har inga kort på Jenny och Sarah.

Igår var det lördag och godisdag:-) Jag och Sarah tog oss en promenad först upp till Lotta och hon följde senare med oss ned på byn och till godisbritta - lördagens höjdpunkt! :-) Mamma har gjort sin fantastiska smörgåstårta som vi har mumsat i oss av i helgen. INGEN kan slå hennes - SÅ GOD! 

                  
                            Klar för att gå på tur! Med nya jackan från farmor, nya skorna
                            från Jenny, mammas sjal och plånboken i handen :-)
                   
Dagen idag har bjudit på barngympa i Bjurs där också Jenny var med oss idag:-) Efteråt åkte vi hem och fikade hos Ida och träffade även Jessica, kul! Sedan var det rätt hem och Sarah åt snabbt lite mat innan hon följde med Lotta till Borlänge för hon skulle hämta Stefan som kom med en buss och så körde dom även hem Eric. Sen följde hon med Lotta hem och jag var hemma och röjde upp allt det lilla hjärtat STÄNDIGT plockar fram! Sedan spenderades eftermiddagen med ögonen över böckerna för nästa kurs som startar imorgon - välfärdspolitik.
Kvällen avslutades med ett besök hem till gammelfarmor och både jag och Sarah badade badkar :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny H

Saknar er redan <3



Skrivet: 2011-11-06 Tid: 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0