Vår för en dag!

Våren kom. Våren gick.
Nej riktigt så är det väl inte men igår hade vi en kanonfin dag med strålande sol och man kände att den riktigt värmde. Idag vaknade vi upp till sommartid och till nyfallen snö:-) Den regnade dock bort under dagen.

Vi har haft en lugn och mysig helg tillsammans hela lilla familjen. Känns som om det var en stund sedan sist. 

           
                                 Sarah och Emma åt lunch ute igår.

           

           
                   Vi gick till lekebutiken där Sarah fick den här fina sparkcykeln.
                   Lite svårt var det nog, men perfekt för henne som behöver träna
                   balansen litegrann.

Annars är allt som vanligt här. "Trotset" fortsätter... Tips någon??
Hon kan vara så otroligt bestämd och envis. Men samtidigt är hon ju den sötaste och finaste lilla tjej i världen!
Hon är fantastisk duktig att hitta på lekar och sysselsätta sig med en det ena, en det andra. Så otrolig vild och härlig fantasi så jag och Andreas bara tittar på varandra och skrattar när vi hör allt "tok" som kommer från den lilla munnen:-)

Idag blev det ingen middagsvila för Sarah. Allt är ju lite konstigt när man ställer om tiden, det tycker jag med fast jag är vuxen. Tror inte Sarah helt fattade att det redan var läggdags för: "Det är ju inte mörkt ute mamma" som hon sa:-)

Hoppas ni alla har haft en fin helg! Jag har haft extremt ont i ryggen från i eftermiddags och har fortfarande. Är på det speciella stället mitt på ryggraden som jag haft problem med tidigare, men så ont som jag haft idag har jag aldrig haft. Känns som knivar som sticks in och strålar ut i hela ryggen. Var tvungen att lägga mig raklång på golvet många gånger. Hoppas smärtan försvinner med nattsömnen!


Kommentarer
Postat av: mormor stina

ser fint ut i vårsolen



Skrivet: 2011-03-27 Tid: 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0