Trött!

Ja idag är jag trött. Men ställde också klockan tidigt imorse för jag skulle ta bussen in till stan 7.30. Skulle vara på ett basinformationsmöte på arbetsförmedlingen mellan 9-10. Har aldrig behövt vara på arbetsförmedlingen tidigare, men nu har jag varit där 3ggr på 1 vecka;-) Men dagens möte kändes inte så där väldigt informativet eller väldigt nyttigt vetande utan mest "basgrejer" man redan visste sen innan. Efteråt gick jag för att höra om jag kunde få mig en tid hos en av frisörsalongerna. Men var väldigt uppbokat överallt med tanke på alla studenter och allt. Men fick mig i alla fall en tid hos en jättetrevlig tjej på city frisörerna. Både tog slingor och klippte mig. Så där satt jag och njöt några timmar, är ju såå skönt när någon håller på med håret:-) Har varit så himla missnöjd sedan jag klippte mig förra gången för en 4 månader sen hos en lärling i Bergen och hon som klippte mig idag undrade vart jag hade varit och vad den personen hade tänkt för det var helt konstigt hela mitt hår´. Konstigt uppklippt och konstigt skuret. Jaja nu skärde hon i alla fall bort massa slitet och klippte upp det mera, men tog bara topparna på själva längden så håret känns jätteskönt just nu:-)

            
                                               Hos frisören.

             '
                                  (Mindre lyckad) efterbild ;-)

            
Efter middagen var jag, Sarah, mamma och Eric en tur till biblioteket här i Sågmyra. Lånade massa böcker till Sarah men även till mig så nu längtar jag efter att krypa ned i sängen och få läsa. Föruut om åren kunde jag "sluka" en bok på någon kväll bara, men efter att Sarah kom har jag knappt läst böcker alls. Tråkigt så därför skall det bli ändring på det, för det är verkligen avslappnande att ha en bok att läsa.

            

            

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag har hört att det är väldigt fint där, på biblioteket i sågmyra...



Skrivet: 2011-06-14 Tid: 21:20:41

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Andreas:Pappa&Älskling

Håret ser bra ut! (även om jag har svårt att se skillnaden, som man...:))

Sökt jobb på 7 reklam företag i dalarna (såpass kan man begränsa sig) ikväll.

Sov gott, hörs imorgon igen.

Puss och godnatt.



Skrivet: 2011-06-14 Tid: 21:20:41
Postat av: Jenny H

Du är så fin i håret!



Skrivet: 2011-06-14 Tid: 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0