Så här bor jag och Sarah...

... JUST nu! Tillbaka till barndomshemmet efter 6 år i Norge:-) Tur är att vi har ett stort hus och jag och Sarah bor i ena ändan i 2,5 rum:-) Vi har ett stort sovrum vi delar, ett "kök" och idag har vi även städat och gjort i ordning lite ute på en glasveranda med soffor och lite så. Så det blir väl 2,5 rum kanske? :-)
När jag får veta säkert att jag kommer in på skolan, och börja där och allt ordnar sig bättre ekonomiskt så skall vi börja se oss om efter något eget, men just nu så bor vi här:-)
Vi börjar få i ordning här, så tänkte visa er några bilder (mest för pappa Andreas skull) :-)

            
                 
            

            

            

            

            

            

            
                   På kvällen körde jag och Sarah en vända till Bjurs för att köpa
                   frimärke så att hon kunde posta sitt brev till pappa:-)

            
                   Nybadad Sarah slappar i soffan med mormor innan sängdags.

             
                       Morbror Victor. Eller Vicken som Sarah kallar han :-)



         

Kommentarer
Postat av: Pernilla

nämen, vad mysigt ni har fått det i era 2,5 rum :) det funkar väl utmärkt det där så länge! jag säger: myskväll på glasverandan, JAAA!



Skrivet: 2011-06-13 Tid: 20:47:35

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: dessan

det ser ju riktigt fint ut :D skönt att ni har ett eget hörn :) var kul å se både dig och sarah! :)



Skrivet: 2011-06-13 Tid: 20:47:35
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad fint du gjort det Johanna.



Skrivet: 2011-06-13 Tid: 20:47:35
Postat av: Andreas:Pappa&Älskling

Ser ju faktiskt väldigt bra ut, men hade inte förväntat annat! Men ack så jobbigt att inte kunna hjälpa till. puss



Skrivet: 2011-06-13 Tid: 20:47:35
Postat av: Karin

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!



Skrivet: 2011-06-13 Tid: 20:47:35

URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0