Regnig dag.

Idag har det regnat mest hela dagen och "kallt" är det också, om nu 15 grader är kallt vet jag inte. Men i jämförelse emd förra veckan är det kallt:-) Dagen idag har bara spenderats här hemma, och man märker på Sarah att det varit mest innelek idag (p.g.a. regnet), för hon älskar att vara ute. Dessutom tror jag att hon saknar sina kompisar, att få leka med dom. Har i alla fall sökt om dagis idag då vi äntligen fått svenskt personnummer till Sarah. Så jag hoppas att hon kan få en plats här i Sågmyra till att börja med så snart tillfälle ges, så att hon får möjlighet att lära känna lite nya barn:-) Hon behöver det!!!
Min rygg totalstrejkade idag mitt på dagen. Kändes som en kniv som skar och det värkte nått helt enormt så jag kunde inte stå upp. Var tvungen att ligga ned ett par timmar och tog lite värktabletter så sen blev det bättre på eftermiddagen. Har fortfarande ont, men bara "det vanliga".

Har ringt en massa samtal idag och det känns som jag suttit i telefonkö halva dagen. Men skönt när det väl är gjort. Har också beställt en läkartid till sarah på vårdcentralen och vi fick komma redan imorgon. (P.g.a hennes mag/bajsproblem.) Funderar även om hon eventuellt fått urinvägsinfektion för hon kissar så ofta och klagar på ont. Jaja, hoppas att vi får bättre hjälp nu i alla fall än vad vi fått...

Nej nu blir det dusch och en tidig kväll här känner jag. Behöver det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0