Måndag.

Måndag igen och nu har vi redan bott här i 2 veckor. Idag har vi bokat tåg/flyg och äntligen vet vi när vi kommer se Andreas igen:-) Jag och Sarah kommer åka ned till skåne den 15 juli och så kommer vi att vara där i 1 vecka. Vi kommer sen hyra bil för att ta oss hit. På vägen skall vi stanna för att hälsa på Andreas syster och även en tur till Astrid Lindgrens värld. (Något jag tror lillsessan kommer älska) :-) Vi längtar och räknar dagarna älskling!

Idag när jag och Sarah gick ut och gick med Svea så var det strålande sol och fint. Vi gick en lång promenad och stannade för att leka på en lekplats. På bara en sekund (kändes det som) så drog svarta moln över oss och det började ös regna och då menar jag ÖSREGNA!!! Vi hade ganska lång bit hem och det enda vi hade på oss var t-shirt. Behöver jag säga att vi var så våta så vi gick att vrida ur som en trasa när vi kom hem? :-)

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0