En bild ljuger väl inte? Eller??

                                              

          
        
  Det är väl bara att inse att det är så här man ser ut?
          Jag menar, en bild ljuger väl inte? Eller?

          
                        Måste sluta tro att det är så här jag ser ut.
                          (Sarah har pyntat mig med halsband:-)


Hahahahaha, jag skrattar så jag håller på att kissa på mig när jag ser på den första bilden. Skulle bara testa ut på kameran på mobil vad förvrängning var för något. Nu vet jag det:-)


Idag har jag och Sarah varit till doktorn ang. hennes mage/bajsning. Hon undersökte henne och konstaterad att ja hon är förstoppad. Nähä??? Så det vi skulle göra nu i första hand var att öka mängden med duphalac. Vår doktor i Norge har tidigare ordinerat oss att ta 2,5 - 5 ml. Men det var på tok för lite och det var vad ett spädbarn skulle ta?? Så hon sa åt oss att ta 15-20ml nu och se om magen blev bättre. Sedan skulle vi höras igen om ca 2 veckor. Var det fortfarande likadant och ingen förbättring så skulle vi fortsätta med en utredning. Urinprovet var fint och likaså sockervärdet. Lyssnade även ang. astman men just nu lät det fint. Skall fortsätta "bevaka" den och blir det förändringar och värre igen så får vi skickas vidare med den med. Men just nu lät det väldigt fint!

          

          
                                            I väntrummet.

Kommentarer
Postat av: daddy

ja det blev ju mycket bättre efter operationen!!!



Skrivet: 2011-06-16 Tid: 19:31:18
Postat av: farmor Pia

Jodå bilder ljuger i alla fall på 1:a bilden. Kram



Skrivet: 2011-06-16 Tid: 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0