Det drar ihop sig...

... till flytt...

Tänk att vi bara har ett par dagar kvar här i Bergen nu. Imorgon kväll kommer mamma, pappa, Lotta och Karlsson som skall hjälpa oss och på söndag bär det av mot Sågmyra.

I onsdag hade Sarah sin sista dag i barnehagen. Det var en jobbig dag. Det var nog värst för mig, hon förstår ju inte vad hela den här grejen med flytta verkligen betyder. Hon vet bara att imorgon kommer mormor och morfar och att hon ska flytta. Men vad flytta verkligen innebär och att hon verkligen förstått vad sluta i barnehagen betyder - nej det gör hon inte, för imorse frågade hon när vi skulle gå till barnehagen igen... Usch det värker verkligen i mitt mammahjärta just nu och har inte alls mått bra de sista dagarna. Men alla blir bra!

          
             Jag fick så många söta små presenter av "mina barn" när jag slutade.
             Fick underbara Diors parfym "jádore" av mina härliga kollegar. Som hade
             komt ihåg en gång jag nämnt att den var min favoritparfym, men som
             jag aldrig köper längre för den är så dyr. -
TUSEN TACK!
            
Har desutom fått en söt "väskkrok" av Elisabeth och en jättefin ljuslykta av
             Janet. - Jag är så otroligt GLAD i er allesamman och vi kommer sakna er
             så mycket både Sarah och jag!

          
           Här har jag gjort i ordning små presenter till dom vuxna som har haft
           hand om Sarah och de närmaste som jag jobbade med.

          
                   Jag hade sytt 10 st sådana här brödkorgar

          
             och fyllt dom med en stor påse med hemmalagad marknadsnougat.
             För att dom skulle få ett litet minne av oss!

          
              Sen har jag också sytt något annat nytt - en "påshållare".

          
       Avslutningsfika på Sarahs avdelning med kanelbullar, chips och ostkrokar:-)

          
                                 Sarah och pappa spelar spel ♥
      Detta är det jobbigaste av allt. Att Andreas skall vara kvar här medan vi flyttar.
      Snälla gör så att det går snabbt och att han snart kommer efter oss! 

          
                                  Sarah och Emma ute igår.

          

          
Nu ska jag och den här lilla sötnosen ta och klä på oss och göra oss i ordning för en liten tur ut. Skall handla lite städgrejer och annat. Se efter om jag hittar en sån där "kragkudde" för barn som hon kan ha när hon somnar i bilen. Kommer ju ta en stund att åka. 15 timmar si så där ;-) 

          

Kommentarer
Postat av: Julia kristiansson

Hej! Ni kommer få det bra i sågmyra. Vi saknar er jätte mycket!:)<3



Skrivet: 2011-06-03 Tid: 09:41:59
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Det är alltid svårt när det blir förändringar men det kommer säkert att bli bra. Sarah kommer att få nya kompisar. Vi längtar efter er.



Skrivet: 2011-06-03 Tid: 09:41:59
Postat av: farmor Pia

Hoppas resan går bra och välkomna tillbaka till Sverige - skönt att ha er här, nu hoppas vi också såklart att Andreas snart kommer efter. Det ordnar sig säkert jättebra för er och vi hoppas på besök även nere i Skåne i sommar. Kramar från oss



Skrivet: 2011-06-03 Tid: 09:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0