Badat!

I förmiddags åkte jag och Sarah in till stan för att köpa mig en bikini. Har ju ingen och det var ingen lätt uppgift kan jag säga. Trivs inte med att visa min kropp så mycket och det minsta man kan begära då är väl att bikinin skall sitta bra. Såg jättemånga fina och provade och provade men inget som jag kände mig ok i. Tillslut hittade jag en svart på twilfit som kändes bra. Inte helt perfekt (det finns ingen sån) men bra i alla fall:-)

Efter en snabb vända på stan åkte vi upp till Lugnet och utomhusbassängerna som finns där. Tänkte att det var värt ett försök att prova det i alla fall (när hon vägrar sjön) men trodde inte hon ville bada. Tji fick jag för ungen älskade det, verkligen älskade det! Det fanns 3 olika bassänger och vi badade i den minsta. Hon ruschade, lekte med vattenkanna och leksaker och hade det helt toppen. Hon till och med duschade i uteduscharna som fanns där!!!! (Något hon också totalvägrar, ska ju bara bada balja hemma.) Men hon såg hur alla andra barn gjorde och sa hon ville pröva. Sen ville hon om och om igen:-) Efter 2 timmar var jag tvungen att dra upp henne nästan för hon ville inte upp:-) Sen somnade hon på 2 sek i bilen sen - mamma lilla gull ♥

               

               

               

               

               

               

               

                

På eftermiddagen tittade Jenny förbi och Sarah följde med henne hem. Dom hade bakat och lekt massor:-)
Kvällen avslutades med ett besök på biblioteket så nu har jag nya böcker att läsa:-)



               




Kommentarer
Postat av: farmor Pia

Härliga bilder, så kul att Sarah tycker om vatten. Köpte en baddräkt till henne med Hello Kitty så den kommer ju till användning nu - skickar den inte utan ni kan ju få den när ni kommer. Vi får köra på utflykt till Ystads Zoo där finns förutom djur bassänger. Du Johanna det är säkert inget fel på din figur ett tips från mig är om man vill täcka lite mer Tankini finns så många fräcka. Har faktiskt själv investerat i en. kram på er



Skrivet: 2011-06-30 Tid: 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0