Sommar:-)

Jag är så glad att jag faktiskt får uppleva vad sommar är, svensk sommar.
Får börja med lite bilder från gårdagen eftersom det inte funkade och blev inget då. På förmiddagen var jag och Sarah hem till Lotta. Jag skulle skriva ut några papper och sen vidare till Bjurs/Grycksbo för lite småärenden så då blev SArah kvar hos Lotta. SE vad fint hon hade gjort till mig när jag kom för att hämta henne:

             
                   Jättefint armband hade sessan pärlat HELT själv. Ett till mig och
                   ett till sig själv:-)

Eftermiddagen fortsatte med bad och lek hemma. Till middag lagade jag pizza med köttfärs, pesto, lök, champinjoner och mozzarelle - SÅ GOTT! Och det måste jag säga också att Sarah skrapade rent på tallriken både lasagnen till lunch och pizzan på kvällen! DUKTIG tjej! På kvällen kom Jenny och hälsade på och busade med Sarah:-)

              

              

              
                             
              


Idag har vi haft jättetrevligt besök av min faster Lisa, min kusin Malina och hennes kille Oskar. 
det blev pannkakslunch och sen var vi nede vid sjön i flera timmar - HÄRLIGT! Farmor var också här med oss under eftermiddagen! Efter middagen gick jag, Sarah och pappa tipspromenad. Gick inte så bra kan man säga, men vi fick oss motion i alla fall ;-)

              

              

              

              

              

              

              

               
                                                      Morbröderna.

              

              
               Hahaha, ja ni ser rätt! Sarah ville måla nagellack, Eric fick ställa upp:-)

              
                                  Fin Vicken blev i Sarahs hatt va? :-)

              
               Så här hittar man ofta Sarah. Att hon själv klättrat ned i vagnen och satt
               på sig bältet småpratandes för sig själv:-)

              
                                                 Tipspromenad.

               
                     Stannade såklart vid hästarna:-) Igår när jag och Sarah var och
                     såg hästarna sa hon: "Åh mamma, jag vill ha en häst! SNÄÄÄÄÄLLA
                     MAMMAAAA!" Haha, det får du ta med morfar svarade jag ;-)

              
                 Sarahs klänning är ny och jag sydde den igår kväll. Imorse när hon
                 såg den skrek hon av lycka (älskar hello kitty) och ville ha den på
                 sig med en gång.

              
            Har äntligen sytt på min första namnlapp. J.M.S = Johanna Maria Strand :-)


              

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Vilken fin klänning!



Skrivet: 2011-07-06 Tid: 00:00:27
Postat av: mormor stina

Jag har också en JMS original, men saknar etikett...



Skrivet: 2011-07-06 Tid: 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0