JAG KOM IN!!!

Jag kom in på Högskolan i Falun. Så från och med 29 augusti och 3,5 år framöver skall jag studera på Socialarbetarprogrammet. Jag är så GLAD!!!

Idag har varit en rätt så stressig dag för min del då jag behövt ordna med 100 olika saker eftersom jag och Sarah åker ner till Skåne imorgon. ÄNTLIGEN får vi träffa Andreas igen, vi LÄNGTAR!

Idag har vi firat pappa/morfar som fyllde 49 år idag:-) Jag och Sarah gjorde tårtan. Så GRATTIS igen pappa!

               

               

               

               

               

               
                    Sarah bad faktiskt om att få smaka tårta (första gången). Och hon åt
                    en hel del:-)

Nu är det rätt i säng för klockan ringer 03.45 i natt. Skall ju iväg med tåget som går 05.34 från stan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen ännu en socionom i familjen :) Har ni Socialarbetarprogrammet där uppe eller är det socionom som för oss andra? Kul i vilket fall som helst! Ses på måndag! Kram



Skrivet: 2011-07-14 Tid: 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0