GOTT NYTT 2011.

Nytt år, nya möjligheter!
Vi har lämnat ett spännande och innehållrikt år bakom oss och nu står ett nytt år framför oss.
Skall bli spännande att se vad det har att erbjuda.

Igår på dagen åkte jag, Sarah, mamma och pappa iväg till Insjön. Fyndade en rutig jättefin tunika och 2 t-shirtar som blir bra att ha i barnehagen på rean. Köpte också en kameraväska till vår kamera. Känns liksom inte så tryggt att ha en så pass dyr fin kamera inlindad i en handuk och förvarad i en plastpåse ;-)
Efter vi var färdiga där så tog vi oss en tur och tittade in till min faster Lisa och Lars, där vi blev bjudna på kaffe och jag fick se vart det var hon bodde nu:-) Kul!
När vi kom hem så åt vi underbart god smörgåstårta (som bara min mamma klarar att laga).

Nyårkvällen och natten "firades" med syskonen Hellberg:-) Mamma hade lånat hem en VHS spelare så vi satt och kollade på gamla inspelade filmer sen vi alla var små ända till kl 03 på natten. Vi skrattade så vi höll på att tuppa av allesammen, och det var det roligaste kvällen på mycket länge! Vilken kanonstart på det nya året!

              
                                            Sarah igår morse.

              
                                      Faster Lisa, Sarah och jag.

              
        
               

              
                          
Sarah önskar er alla en riktig GOD FORTSÄTTNING!

              

              
                                       
Sarah och Jenny "tegner":-)

              
                                          Sarah börjar bli trött!

              
                                    Jag, Jenny, David och Eric i soffan.


Idag har jag äntligen kunnat tvätta hela håret;-) Men hjälp vilken tid det tar att få i ordning efteråt och speciellt eftersom mitt eget hår är lockigt, så det var lite trixit att få till, men men blir väl en vanesak.
Sarah har varit ute och lekt med morfar i snön och hjälpt han skotta gården.
Just nu ligger dom båda och tar en liten sovlur, och sen ska vi hemm till farfar och Sigrid och äta lite senare.

Hoppas ni alla hade en fin nyårsafton och önskar er alla en riktig god fortsättning på det nya året!

             

             

             

             


Kommentarer
Postat av: mormor stina

dagarna går alltför fort...



Skrivet: 2011-01-01 Tid: 14:50:24
Postat av: Jenny H

väldigt fint med håret! det tar lite tid i början men du får in snitsen snart ska du se!



Skrivet: 2011-01-01 Tid: 14:50:24
Postat av: stefan

hej johanna jag hörde att du skulle flytta hit i sommar när kommer snygga jenny hit



Skrivet: 2011-01-01 Tid: 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0