4 dagar...

... "Nu är det 4 dagar till pappa och tomten kommer" sa Sarah idag. Vi har nedräkning till julafton :-)

Vi LÄNGTAR till Jul!

Annars så är vi i full gång med nya kursen; Sociologisk analys och metod. Det har varit intensivt ända sedan kursen startade med flera timmars föreläsningar varje dag. Så känner mig väldigt SLITEN just nu. Imorgon är sista föreläsningen innan jul, men tro inte att vi ska få "jullov" inte. Nej kommer nog vara tvungen att vara sysselsatt med skolan den mesta tiden ändå, efetrsom vi har mängder med kurslitteratur att plöja igenom och läsa och så har vi fått uppgifter över julen då vi ska studera julen som ett socialt fenomen, med både intervjuer och observationer som skall göras, och sedan både skriftligt lämnas in och hålla muntligt föredrag om... PUHHH! Men någon dag med "ledigt" ska jag allt unna mig, för mitt huvud håller på att explodera av allt.........

            
                                            Världens finaste ♥

            
                I söndags klädde jag och Sarah den "lilla" granen inne i sovrummet.
                På torsdag blir det att klä den "stora".

            

            
                                               Snö, snö, snö :-)

             

Kommentarer
Postat av: mia

Tack för jättefint julkort!

Önskar Er alla en underbar jul med mycket god mat och mysiga stunder med nära och kära.

Kram från oss alla i komstad



Skrivet: 2011-12-20 Tid: 23:25:27

URL: http://waldemarsikomstad.blogspot.com
Postat av: Jenny H

Duktig tjej som hjälper till och klär granen!



Skrivet: 2011-12-20 Tid: 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0