Fin dag!

Det känns som om det hände någonting med vädret nu på kvällen... Har störtregnat (som det inte har gjort på veckor här) och det kändes kallare och mörkare. Känns nästan som att hösten snart är på gång. Det vill jag INTE!!! Jag skulle kunna leva med sommar och 30 grader året om jag:-) Men men, mysigt var det i alla fall att äntligen få tända min jättefina lykta jag fått att Janet.

                  

Idag har jag och Sarah varit hemma hos familjen Portström. Jättekul att träffa alla, och att träffa dom en gång i tiden småflickor som jag brukade se efter (som inte är några småflickor längre) :-) Vi var där i många timmar såg på djuren, Sarah fick rida, fikade, var en sväng till Insjön, lekte och pratade. 

                  
                           Sarah är med och lämnar och hämtar hästar. Den lilla vita längst
                           till vänster var den hon red på.

                   
                                  Hjälper Anna att borsta Calypso alias "Calle".

                  

                  

                  
                                   Sarah och Ida har i vatten till hästarna.

                  
                          Sarah och Anna "hittade" riktigt varandra. Här målar dom nagellack
                          på varandra.



                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0