Ensam hemma.

Då är jag ensam hemma för första gången i mitt liv. Eller för första gången i Sarahs liv snarare;-)
Mina älsklingar åkte i 17 tiden iväg till flygplatsen för att flyga till Skåne och farmor och farfar.
Herregud hur ska det här gå??? Jag känner mig redan otroligt ensam. De första timmarna var jag jätteledsen och tänkte bara på min lilla prinsessa. Hur ska jag klara 6 dagar utan henne?? Som är van att ha och se henne hela dagarna. Jaja, det blir nog bra för oss alla... Även om det känns jättekonstigt!

Var ett tag sedan jag skrev nu. Har varit hemma från jobbet i 2 dagar nu för jag åkte på magsjuka i måndags. Inte alls nå roligt. Nu har jag dock inte spytt sen natten så imorgon blir det jobb igen. Skönt!
De senaste två helgerna som gått har vi haft två olika Sverigebesök! Jättekul!
Först var det Pia/farmor som var här för två helger sen och i helgen som gick var Jenny här!

             
                                    Trött Sarah gosar med farmor.

            
             Vi skulle ha falukorv till middag en dag. Så här stod Sarah och åt hela 
             korven som en banan, när jag tittade bort 2 sekunder ;-)

            
               Den 3 april firade vi pappan i huset som blev hela 33 år! Då ville Sarah
               ha sin krona på sig som hon fick i barnehagen på sin 2 årsdag :-)

            
                                   Sen fick pappa låna den också;-) 

           
                                  Farmor och Sarah gömmer sig.

           
                                      Sarah och gudmor Jenny.

           

           
                                  Sarah har fått såpbubblor, det var
kul!

           

           

           
                   
             Vi prämiärgrillade i lördags. GOTT!

           

           

           
                
Sarah var superstolt över att ha fått nagellack för första gången:-)

           

           
               Sarah placerade sin dator och sin lilla stol ute i hallen och satt sedan
               där och åt kvällsmackan:-)

            
                            Innan jag och Jenny gick ut i lördags.

Vill säga tusen tack till både Pia och till jenny som förgyllde våra dagar! Och tack till er bägge för alla fina kläder Sarah fick!!!

            
             Myggnätet till vagnen är Sarahs nya "grej" :-) Så här satt hon när hon
             såg på Pippi idag. (Pippi är nya idolen och den filmen går om och om igen.)

           
                 Sen så skall helst inte dockorna ligga i vagnen eller sängen utan 
                 på golvet under en filt:-)

           


Nej nu är det dags för mig att krypa till sängs. God Natt!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

ta det lugnt! du vänjer dig med ensamheten lagom tills de kommer hem igen nästa vecka...



Skrivet: 2011-04-13 Tid: 22:34:37
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Du får väl passa på att vila nu när du är ensam. Jag förstår att du längtar efter dom. Jag längtar efter er. Härligt att få litet foton att titta på.



Skrivet: 2011-04-13 Tid: 22:34:37
Postat av: Jenny H

Tack för dina dagar, saknar er massor! Kom att tänka på 17e maj igår, varför har jag aldrig åkt till er för att fira det?! Kanske tar en spontantur i år innan ni flyttar hem! Vad tror du om det? <3



Skrivet: 2011-04-13 Tid: 22:34:37
Postat av: Lilla H

Oj jag hade också vart ledsen i början!



Skrivet: 2011-04-13 Tid: 22:34:37

URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0