Tisdag.

Dagarna bara rullar på. Jag kan knappt förstå att halva december faktiskt redan har gått! När hände det??!!??

I helgen var både jag och Andreas på julbord med våra jobb. Andreas på fredagen och jag på lördagen. Jag hade verkligen en jätterolig kväll. Trevligt sällskap, god mat och massa dans:-) 

          
                                        Julbordsklädd och fin!

          

På söndagen så klädde faktiskt jag och Sarah granen. Ja, jag vet att det är lite tidigt. Själv är jag van vid att göra det dagen före julafton. Men är ju lite speciellt eftersom vi får besök redan till helgen som kommer och vi ska "fira jul" då så ville jag ha den klädd. Men jag älskar allt med julen så det är bara att njuta extra:-)
Sarah var duktig och hjälpte till:-)

         

         
                          

         

         

Igår firade vi lucia i barnehagen. Jättemysigt med tåg och gott fika. Tyvärr så fick Sarah feber mitt på dagen, så Andreas fick komma och hämta henne. Han har varit hemma med henne idag med och skall vara det imorgon med. Själv kan jag inte vara hemma med henne eftersom jag inte har några "barnsjukedagar" kvar. Skulle i så fall få lov att vara utan lön. Men vi satsar på att på torsdag är hon fit for fight för barnehagen igen:-)

Vi har förresten varit hos doktorn idag. Inte p.g.a att febern, men p.g.a hostan. Har ju varit bra ända sedan i våras, men nu för en ca månad sen så började det igen (när kylan kom). Så vi har fått ny astma medicin vi ska köra på med och hoppas på att hon blir bättre. Och är troligen något hon kommer växa "av sig".




                              

Kommentarer
Postat av: Jenny H

vilken otroligt fin bild på dig johanna! <3



Skrivet: 2010-12-14 Tid: 22:02:30
Postat av: Pia

Så fina ni är båda 2. Här blir ingen gran i år, lite grankvistar med ljus får det bli i alla fall, när vi kommer hem från er, känns jättekonstigt jag brukar ha granen klädd till lucia bara för att få njuta av att äta frukost i julgransljusen. Vi längtar också!. Sarah vet ju precis vilka kläder man ska ha som passar ihop med julgranen.....



Skrivet: 2010-12-14 Tid: 22:02:30
Postat av: Johanna

Tack ska ni ha:-)

Ja det är mina kläder hon lånat så tjejen har bra smak ;-) haha!



Skrivet: 2010-12-14 Tid: 22:02:30

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0