Några filmer.

Sarah har verkligen blivit duktig på att prova mer olika sortes mat. Idag hörde jag i barnehagen att hon hade slukat i sig vattenmelon, så nu är det bara att införskaffa lite av det:-) Idag till middag gjorde jag lasagne och också det föll den unga damen i smak. Bara se här på filmen!




Efter vi har ätit middag om kvällarna så brukar vi oftast ta oss en liten tur ut och upp til lekeplatsen. Jag brukar säga att det är för att hålla Sarah vaken, men det är nog närmare sanningen att säga för att hålla mig själv vaken. Är verkligen helt slutkörd och trött om kvällarna nu för tiden, men det hjälper oftast med lite luft!

Det Sarah gillar mest med lekeplatsen är ett litet hus som står där och där kan hon vara länge och leka med sig själv. Gå in och ut, prata med sig själv, krypa genom fönstret. Fast jag kom på att det Sarah nog älskar allra mest är nog alla goda stenar som finns att smaka på ;-)


Kommentarer
Postat av: mormor stina

Vad duktig hon har blivit



Skrivet: 2009-09-01 Tid: 22:57:22
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag säger som mormor Stina, vad duktig hon blivit. Det är så härligt att höra både din och Sarahs röst.



Skrivet: 2009-09-01 Tid: 22:57:22
Postat av: Jenny H

men hallå sarah och jag åt ju massa vattenmelon när jag va hos er så det var väl inget nytt =) puss på er



Skrivet: 2009-09-01 Tid: 22:57:22
Postat av: Fam. Kristiansson i Komstad

Hej på er alla!

Vad kul att läsa och titta på fina filmer och bilder på er.

Kram

Från oss i Komstad



Skrivet: 2009-09-01 Tid: 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0