Det här är ett skit!

Usch det är ett skit att känna sig så här. Dessutom tycker jag inte att det verkar bli nå avsevärt bättre heller, snarare tvärtom. Jag har fått lika hemsk hosta som Sarah har gått med i många veckor nu och hela kroppen känns helt slut. Sarah sover ute i vagnen nu. Kan väl inte vara farligt, hon ligger ju väl nedbäddad och med regnskyddet överdraget (fast vi har sol, men kallt). Jag menar hon sover mycket bättre sin middagslur ute i vagnen än cad hon gör inne. Jag passade på att plocka lite och dammsuga, tror inte jag skulle ha gjort det. Känner mig helt slutkörd. Svettas om vartannat fryser i nästa. Ena sekunden kan jag känna mig ganska så bra medan det känns som om jag vill dö i nästa. Jaja, vi kämpar på och blir snart friska hoppas vi på!

         
                                  Sarah med sin docka. 

        
                    Mamma hade bakat chokladbollar, det gillade Sarah :-)

        
                                        Sarah på sin bil.

  

Kommentarer
Postat av: Malina

Jag tänker på er kämpa på <3 Många kramar från kumla :D



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 13:49:41
Postat av: Pia o Bengt

Kämpa på ni. Du Johanna, ta och vila istället är du snäll, du behöver alla krafter du kan få. Finns det Ibuprofen preparat i Bergen? Det är febernedsättande enligt svensk soc.styrelse skulle det hjälpa vid influensa värk och feber. Är säkert jättebra att Sarah får sova ute. Men du måste också vila nu. Kram gumman och var rädd om dig.



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 13:49:41
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag säger som farmor Pia att du måste vila. Har Andreas klarat sig? Kram till er alla från oss i Gopa.



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 13:49:41
Postat av: Pernilla

jag håller med resten: vila för tusan! det gör ingenting om det är lite skitigt därhemma, det viktigaste är att du får vila och bli frisk! städandet kan vänta tills du mår bättre. massa kramar, ta hand om er <3



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 13:49:41

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: mormor stina

Vet att du mår bättre i sinnet när du har det ihopplockat och städat och jag inbillar mig att det behövs balans i både kropp och själ för att du ska må bra. Om du nu känner dig nöjd med städningen så ska du se att det blir lugn och ro för kroppen att ta igen sig. Hoppas att du får sova i natt. Annars får väl Andreas bädda ner dig ute i vagnen... Tänker på er och önskar att jag var där.



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 13:49:41
Postat av: Jenny H

krya på er! <3 vila vila vila! här är det strålande sol idag, härligt!



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 13:49:41
Postat av: moster

Vi på Vrebrovägen tänker på er och hoppas att ni

snart är friska igen!



Skrivet: 2009-09-13 Tid: 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0