Söndag.

Att Sarah skulle "ställa om sig" efter klockan kan jag tala om var bara en önskedröm. Som jag skrev igår kväll så gnällde hon stora delar av kvällen och ville inte alls ta sig till ro. När jag sedan skulle gå och lägga mig i 11 halv 12 tiden så vaknade hon och var helt klarvaken. Tog då med henne in till vår säng men hon ville inte komma sig till ro där heller. Hon satt upp, stod upp, pratade, skrattade, grinade, gnällde om vartannat i måånga timmar långt ut på natten. Klockan 05.15 (vintertid) så tyckte hon det var dags att gå upp, så det var inte så mycket annat att göra. Så en söndag, när man egentligen har 1 "extra" timmes sömn, då får man gå upp tidigare än vanligt. *Jippie* Inte... Hela morgonen och förmiddagen kändes som om den gick i snigelfart och när klockan var 9 så kändes det som om den skulle vara 14 - 15 på eftermiddagen.

Eftermiddagen känns däremot ha gått rekordsnabbt. Vi har varit på besök hemma hon Gry med familj och ätit gott och haft det jättemysigt. Vid halv 1 tiden tog jag en sovandes Sarah i vagnen och gick ned till Lagunen där vi mötte Gry, Mathilde och Tobias och gick vägen hem till dom. På vägen stannade vi och lekte i en barnehage. Sen flög tiden bara iväg och helt plötsligt var det dags att åka hem. Tur som vi hade det så var Grys man jättesnäll och körde oss ända hem. Hade blivit lite väl långt att gå och kallt och mörkt, så det var bra.
Tusen tusen tack för en jättemysig eftermiddag allesamman, jag och Sarah har haft det super.

Sarah somnade kl 19 idag med och jag håller alla tummar och tår för att den här natten ska bli bättre (ja för den kan knappt bli sämre).

    
                           Mathilde, Gry och Sarah.

    
                            Sarah styrer båten.

    
                                      Gungar.

    
                     Sarah matar Mathilde med flaska :-)

     
                       

    

    



Kvällen avslutades med ett bad för Sarah.




Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vad trevligt ni haft det. Sarah har blivit så duktig, hoppas hon sover i natt.



Skrivet: 2009-10-25 Tid: 20:05:07
Postat av: farmor Pia

Ni fick ju en trevlig söndag, trots att den lilla filuren inte ville sova..men förhoppningsvis så blir det bättre. Så härligt att se och höra alla hennes framsteg, ha en bra vecka. Kram Pia



Skrivet: 2009-10-25 Tid: 20:05:07
Postat av: Anonym

Nämän... är det verkligen samma unge som jag lämnade för 14 dagar sedan.



Skrivet: 2009-10-25 Tid: 20:05:07
Postat av: sandra

Tidsändringen är då inte lätt inte:/ Hade samma problem med Niklas i helgen. Men man får nog hålla ut så blir det bättre snart och vips är man tillbaka i rutinerna igen:)



Vilka myssiga ute och innebilder.



Ha en bra dag!!!



Skrivet: 2009-10-25 Tid: 20:05:07

URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0