Strålande dag!

Idag har det varit stålande sol och varmt från morgon till kväll här hos oss, fösta riktiga "sommardagen" - UNDERBART!

Sarah fick inviga sin bodysuit från Villervalla idag med korta armar och ben, helt perfekt idag då det var så varmt.

          

                         

                                             
                               Är man fotomodell, så är man :-)

På eftermiddagen tog vi oss en härligt promenad ute i solen och passade samtidigt på att sätta upp lite lappar från mamma. Så nu har jag gjort det, får hoppas någon ringer! 

Sen gjorde vi i ordning grillen och grillmat är ju bara det absolut bästa som finns, håller ni inte med?
                                                

Just nu sitter jag ned för första gången idag ungefär. Har halvkikat på Robinsonfinalen samtidigt som jag varit ute och fixat lite i grusgångarna och rabatten. Andraes är ute i byen och Sarah sover så sött.

                                            
                 Så här såg det ut från början.                  Lite ny jord och fräscha 
                  Vissna lökblomster, och till                     blommor senare:-)
                  och med sllad har tittat upp.
                  Måste varit frön kvar i jorden
                  sen förra året.

Så vi har haft en riktigt fin dag har, hur har eran varit?

                                               

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Här har också varit strålande väder +25. Jag skrev nyss i förgående blogg och så hann du skriva en ny.



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12
Postat av: Jenny H

vadå för lappar från stina? Vad söt hon är i sin body lilla sarah! Håller tummarna ang intervjun!kraam



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12
Postat av: farmor Pia

Här har vädret varit sådär. Ömsom sol ömsom moln. Ganska blåsigt också. Jag har jobbat medan våra kompisar haft sin årliga vandring, i år var det runt Sövdesjön. Kvällens fest var jag däremot med på. Vi kommer upp i augusti är det tänkt. Kram



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12
Postat av: Anonym

Johanna - bra jobbat som satt upp lapparna!

Jenny - jag söker äldreboende i Norge! Nej då, bara boende till besök i sommar. Vi var i Nysjön i går och t.o.m. där var det riktigt hett. I dag skulle det visst bli ännu varmare. Vad skönt det såg ut med byxdressen på Sarah.Ha det gott din sista dag på mammaledigheten.



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12
Postat av: Pernilla

härligt att höra att ni också får lite sol i bergen :) och bra jobbat med intervjun, jag håller tummarna för dig! vi har också jättevarmt och skönt så jag har som vanligt vid den här tiden på året alldeles röd näsa med massor av fräknar ;) nu ska jag ner och möta lina olsson på tågstationen, ha en jättebra sista mammaledig dag och grattis på mors dag <3



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: 0nkel €ric

Har ni glömt mig? :(



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12
Postat av: sandra

Vilken härlig bodysuit!! och va söt lilla S vart i den :)

Vist har det vart kanon väder de senaste dagarna, Är ju kanon att komma ut och gå lite.



Ha en fortsatt bra dag!!!



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12

URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har verkligen lagt bloggandet på is. Är ju så nyfiken på hur det går för dig med jobbet om du fick det eller?



Skrivet: 2009-05-30 Tid: 22:53:12

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0