Onsdag.

Idag har jag verkligen försökt att få städat lite här hemma, och då menar jag försökt. Sarah ville inte helt detsamma och rullade runt och var överallt och ville inte helt göra sig nöjd förren hon var i mammas famn:-) Så vi tog en paus och gick ut och gick en tur och det var underbart skönt det, tyckte vi båda. Även om det har blåst helt sjukt mycket här idag.
Sen kom Andreas hem och jag kunde äntligen få lite gjort. Så medan jag städade så tog pappa och Sarah och bakade lite kakor:-) Ja ni hörde riktigt.

                                    
              Riktigt goda var dom:-)                          Sarah smakar babykex:-)

Vet förresten inte hur jag ska göra för att Sarah ska äta "mat". Provar både burkmat och potatis jag gjort själv. Hon äter lite skeptiskt ett par skedar sen är det tvärstopp. Hon får kväjningar och kniper igen munnen så jag har inte en chans att få in nå mer... Någon som har ett förslag på hur jag kan göra? Gröt älskar hon och kan äta hur mycket som helst, men mat? Nej...


Kommentarer
Postat av: Nina

´ååå det där är en av mina favvokakor!! :D mums!!!!



hmm om du mosar potatis har du lite bröstmjölk i? ja har fryst in kuber. för när min son ska börja så kan man mosa i lite av det i maten. har hööööört att det kan funka. men sen så gör det ju inte det på alla. r just för att de ska känna igen smaken tex..



Skrivet: 2009-03-04 Tid: 21:58:47

URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0