Lördag.

Imorse fick jag lite sovmorgon, det var så skönt:-) Eller ja Sarah började väl vakna vid 5 halv 6, försökte stoppa in nappen men nej hon var vaken (som vanligt). Så fick hon komma upp och ligga i våran säng och fick mat. Men somna om igen? Nej det är inte att tala om, ligger där och pillar på mamma och pappa och pratar:-) Är ju verkligen det underbaraste som finns, men så tidigt på morgonen, njaaee... Så jag la Sarah under Andreas täcke och sen somnade jag om:) Sen vaknade jag och då hade dom gått upp, så då var det väl lika bra att jag sov en stund till tänkte jag. Så fick sova ända till halv 10, vet inte sist jag fick det?!

Vi har haft en mysig dag här hemma alla tre idag, bara tagit det lugnt och skönt och varit ute och gått och lite sånt. Provade på ett nytt pizzarecept nu på kvällen. Det hade vunnit någon tävling som bästa pizza och receptet stod i tidningen så vi tänkte att vi skulle prova, och super gott var det. Det var marinerade kyckling fileér skurna i småbitar och så blandade man dom med soya, sweet chilisås och jordnötssmör. Kan absolut rekomendera det!

                                 
  - Hej hej härligger jag under stolen.    - Åh, dumma stol...                     Mot bollen...... :)


                 
                                           Dom två bästa i hela världen, älskar er!

                 
                                                                   GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, vi gjorde också pizza igår kväll, vilket sammanträffande :) var dock inte så duktiga som er med marinerad kyckling och grejer men det får bli en annan gång ;)



Skrivet: 2009-03-07 Tid: 22:21:19

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0