Helg!

Idag hade Andreas tagit ledigt från jobbet och var hemma. Det passade helt utmärkt eftersom jag skulle iväg på ett möte och slapp då ha Sarah med mig. Så Sarah fick vara hemma med pappa idag, medan mamma var borta i 4 timmar! Hjälp vad konstigt det kändes att vara utan henne sådär länge mitt på en dag. Kom på mig själv att jag tänkte ta hissen, när jag nu kunde gå, och gick en längre väg när jag egentligen kunde ha tagit en genväg. Haha, men är ju så van att ha barnvagnen hela tiden, så det kändes lite konstigt. Bara det att sitta själv på ett "vanligt" säte i bussen:-) Och även om mamma saknade Sarah så var det skönt att få komam iväg lite på egen hand. Och Sarah hade det ju toppen hemma hos pappa:-) Det hade gått jättebra att äta "mat" idag, spagetti och köttfärsås. Andreas måste ha nått hemligt knep;-)

Idag har jag gjort snickers som godis till helgen och så har vi ätit plankstek till middag, mmmmm :-)

                                           
                            Gottigott:-)                                                   Krulltotten:-)

Förresten kan jag meddela alla som är intresserade att jag och Sarah kommer till Sågmyra - Sverige den 6 april, och vi stannar i hela 3 veckor:-)

Ha en riktigt god helg!

Kommentarer
Postat av: Malina

jaaa va kul ;D då måste vi definitivt ses :D saknar er kramar



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58
Postat av: Malina

jaaa va kul ;D då måste vi definitivt ses :D saknar er kramar



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Det blir härligt att får träffa er igen. Jag har börjat på en tröja idag, men inte en vit just nu, det får bli sen.



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58
Postat av: Pernilla

aaah, hoppas jag har lite lediga dagar då för då åker jag garanterat upp! det är väl påsk där omkring va? då borde jag kanske få vara lite ledig om jag har tur :)



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah vad roligt! och sen kommer jag (och kanske du med nilla?) till bergen den 7 maj, weee! soliga halsningar fran Phi Phi!



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58
Postat av: farmor Pia

Hmm hon har samma smak på mat som sin pappa läster jag. Nu får du laga spagetti och köttfärssås minst 2 dagar i veckan i 20 år. Ha, ha. Så roligt för dig att åka "hem", synd att du inte kommer söderöver. Men..vi träffas den 27-28 mars. Kram, filmen blir snart utsliten, tror jag kan se den hur många gånger som helst



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58
Postat av: farmor Pia

Hmm ser att Sarah har samma smak för mat som sin pappa så nu får du laga köttfärsås och spagetti 3 dagar i veckan i 20 år...ha, ha. Så kul för dig att du kan åka "hem" några veckor synd bara att du inte kommer söderöver. Men...vi ses ju 27-28 mars. Filmen blir snart utsliten...ser den om och om igen och njuter varje gång.



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58
Postat av: mormor stina

Länka din resedagbok Jenny!



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58
Postat av: Jenny H

har stina ar min resedagbok!

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=254687&section=undefined



Skrivet: 2009-03-06 Tid: 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0