GRATTIS NATALIE!

Får börja med att säga grattis, idag fyller nämligen Sarahs storasyster Natalie 10 år! Jättemånga grattis pussar & kramar från oss här!

                       
                                     Här är en bild från i somras, här är vi fortfarande kvar på BB.

Klockan 10 i morse skulle vi vara på Sandsli helsestasjon. Men herregud vad det är svårt att komma iväg. Det ska matas kläs, byta blöja, göra i ordning mat som måste vara med o.s.v. Det är inte bara bara det, så det tar sin tid innan man sätter foten utanför dörren. Vi hann dit i tid i alla fall. Anledningen vi skulle dit var för att jag skulle träffa en barnmorska som hade skickat efter min journal från förlossningen och så skulle vi gå igenom det. Varför då tänker ni kanske? Men jag hade en väldigt jobbig förlossning och komplikationer efter och har inte alls positiva minnen därifrån. Så det kändes faktiskt lite skönt (även om det var lite konstigt också) att gå igenom och prata. Så fick jag med mig journalen hem eftersom det kan vara bra att visa vid nästa gång ;-)
Passade även att gå in till NAV. Hade lite frågor om mammaledigheten. Så nu vet jag att den 30 maj tar min mammaledighet slut och Andreas börjar.

Nej nu ska jag gå och göra iordning lite nyponsoppa och smörgåsar, hann inte äta middag innan Andraes åkte till träningen så då får vi äta lite nu istället:-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nyfiken på din förlossning då du skriver sådär. Du har inte skrivit en förlossningsbesrättelse nån stans så att man kan få läsa?

Ja visst är det svårt att få sig iväg i tid. Jag är ALLTID sen!!! :-(



Skrivet: 2009-02-11 Tid: 20:34:17

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emma

a det borde du göra. Eller borde och borde, men det är ganska kul att läsa efteråt. Egentligen är väl det bästa att skriva den direkt efter förlossningen, för man glömmer ju så fort. Jag skrev inte direkt efter och det var verkligen inte lätt att komma ihåg... Så om du ska göra det, gör det så fort som möjligt :-) Bara ett litet tips.

Och du får väldigt gärna visa mig då du skrivit en också ;-)



Jasså, så det kan vara fint väder i bergen också och inte bara slask. Härligt!!!



Jag har börjat på "kärring-gympa" det va i alla fall så det hette (av oss ungdommar) förr... Typ aerobics... fast lite annars ändå...

Det är här i byn så det är riktigt skönt att slippa ta bilen och köra in till stan. Man sparar ju så mycket tid på det! Så nu jäklar ska jag köra hårt ;-)



Skrivet: 2009-02-11 Tid: 20:34:17

URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: mormor stina

Ja då har du bara några månader kvar då... Skynda er att komma hit!



Skrivet: 2009-02-11 Tid: 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0