Sova på magen är bäst:-)

        
                       " Hej det är jag som är Sarah bök och stök:-) "

Jag förstår inte hur mycket man kan böka runt i sängen som Sarah gör när hon ska sova. Helst ska hon ligga med fötterna på huvudkudden och huvudet i fotändan ;-) Och täcke?? Absolut inte! Men efter mycket om och men så gör hon sig i alla fall till ro och nu sista tiden har hon alltid somnat på magen. Man har ju hört att små inte ska det, men vänder jag henne så ligger hon garanterat inte så som jag la henne sen ändå:-) Sen måste vi ta och sänka sängen när vi kommer hem igen, för hon börjar bli så pass rörlig nu så det är dags.

Imorse vaknade jag och Sarah till ett tyst hus det var lite ovanligt, men lite skönt också:-) Sen gjorde vi oss i ordning och åt gröt och så tog vi bilen in till Falun. Tänkte att jag skulle hitta en vit tunnare bomullsmössa till Sarah, men det visade sig omöjligt antingen var det solhattar eller varma vintermössor. Ingenting där i mellan. Vi gick även förbi Ica för att se om Jenny var på jobbet, men det var hon inte och så tänkte jag gå och spontant hälsa på min gammla klasskompis Stina. Men det visade sig att hon var i Kambodja så det blev lite svårt;-) Så vi strosade runt på stan och kikade och njöt solen. Sen så åkte vi upp till morfar på jobbet och Sarah fick mat.

Nu har jag nyss varit ute på en kvällspromenad med Svea och burrr vad kallt det var - 1. Tyck gärna att jag är löjlig, men det är väldigt stor skillnad mot dagen. Imorgon blir det nog en vända till Falun igen för att möta mamma på jobbet och träffa Jenny en sväng. 

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pappa Lindström

Bara 1 vecka kvar, sen kommer mina älsklingar hem..

Då ska hon få sova på pappas bröst igen..:)



Skrivet: 2009-04-20 Tid: 23:08:01
Postat av: farmor Pia

Fötterna på huvudkudden ....passar ju bra eftersom jag håller på att sticka en Pippi-tröja till lilla gullungen. Kram på er



Skrivet: 2009-04-20 Tid: 23:08:01
Postat av: Johanna

Sarah saknar att ligga i pappas trygga famn med, vi längtar tills på måndag!



Pia: Haha jag det passar ju helt perfekt det. Så underbart söt Sarah kommer bli i den sen!



Skrivet: 2009-04-20 Tid: 23:08:01

URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0