Sarah hoppar!

Idag har vi varit i Borlänge hela dagen med Lotta och Stefan. Vi gick på Kupolen, var flera år sedan jag var där sist så det var jättekul. Sarah fick en hoppgunga av Lotta. Tack så jättemycket, hon älskar den:-)

Här kommer en liten videosnutt på när hon hoppar!

 

Sarah har inte varit helt i form idag heller och verkade väldigt täppt i näsan. Och jag själv känner mig fortsatt lika sliten och trött. Får hoppas ingen av oss blir sjuk nu bara.

Till sist måste jag få säga ett stort GRATTIS till Chrille och Camilla som blivit föräldrar till en jättefin liten pojke. Var in på facebook och då såg jag kort som Chrille lagt ut:-) Jättegrattis till er, vi gleder oss till att få se den lille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0