Hit, men inte längre....

        

        
... Kom vi idag:-) Vi hade bestämt oss att åka till skogen, till en jaktstuga vi har för korvgrillning. Men vi kom ungefär halvvägs in på skogsvägen sen bestämde vi oss för att vända. Det gick inte att åka längre var så mycket lera och snö och skit så vi gled bara med bilarna. Tråkigt, men vi åkte hem igen och bestämde oss att vi grillade hemma nede vis sjön istället och det var minst lika mysigt det! I förmiddags var jag och hämtade mormor inne i Falun och Stefan var också med oss hela dagen. Vi har haft strålande sol, riktig sommarvärme - UNDERBART! Men jag har bränt mig lite men men, äntligen lite färg på min kritvita kropp:-)

                  
         Äter grillad korv.                 Saknar detta! Att bara            Sarah har det mysigt
                                                        kunna gå ned på gården       på filten.
                                                        så är man vid sjön.

  
                
  Victor tar årets första dopp!      Efter lite "bråk" med Victor    Stefan och jag tog en
   (Isen försvann för 2 dagar       åkte även Eric i (med             rotur på sjön.
     sen.)                                           kläderna på).

                      
             
                           Sarah och morfar.                       Farmor och Arne kom 
                                                                                   också och hälsade på!


Blev mycket bilder idag. Men måste bara visa vilken mysig heldag i solen vi har haft.
Nu har jag precis tagit en (välbehövlig) dusch och ska snart krypa till sängs.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som vi!

Kommentarer
Postat av: Jenny H

vilken härlig dag! Tråkigt att det inte är sol idag ju =( jag kommer ut till sågmyra lite senare! ses då! kraam



Skrivet: 2009-04-25 Tid: 23:21:52
Postat av: Emma

Brr så kallt att bada nu!! :-)



Längtar du hem till Bergen nu då, eller vill du helst stanna kvar i Sverige?

Tror du att ni kommer att bo kvar i Bergen för alltid eller?

Här blev det utfrågning märkte jag :-)



Föressten, alltid lika kul att se en massa bilder. Det säger så mycket mer än ord. Fortsätt med det. :-)

Kram



Skrivet: 2009-04-25 Tid: 23:21:52

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0