GLAD PÅSK!

                
                                                           ÖNSKAR SARAH!

Dagen idag började med att vi klädde ut Sarah till påskkärring, visst blev hon söt? :-)
Sedan åkte jag, Sarah, mamma, pappa och Lotta in till Falun för att hälsa på både mormor och farfar som låg där.

                               
Hälsar på hos gammelfarfar.          Påskkärringen Sarah blev   Hälsar på hos gammelmormor
                                                              SÅ populär bland
                                                              alla sjuksköterskorna. En av
                                                              dom tog Sarah och gick runt
                                                              och tittade och hälsade:-)

När vi kom hem igen så tog jag och Sarah en promenad bort till Maud för att hälsa på och för att Jenny var där hemma. Så eftermiddagen spenderade vi där:-) Både mamma och Sarah fick jättefina saker som Jenny hade köpt i Thailand till oss:-) TACK!!!!! Visar bilder på det imorgon.
 
                                                                 
                                                              Jenny, påskkärringen och Maud.

Nu ska vi äta mat och sen kommer Jenny och hämtar upp mig och broder Eric för att vi ska åka hem till henne i Falun, får se om det eventuellt blir så att vi går ut senare. Sist jag var ut var också med Jenny när hon var och hälsade på oss i bergen i december, så det hör verkligen inte till vanligheterna att jag går ut. Sarah blir hemma och gosar med mormor och morfar hon:-)

Här provar hon att gunga för första gången:-) (Gungställningen satt fast i en STOR snöhög och då menar jag STOR, vet inte hur mycket snö jag skottat bort före jag fick fram den men vad gör man inte för att gullet ska få gunga) :-)

                             

Kommentarer
Postat av: farmor Pia

Glad Påsk till er också. Sötare påskkärring får man ju leta efter...Ha det fortsatt bra. Kram Pia



Skrivet: 2009-04-11 Tid: 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0