Innebandyänkan.

Nu satt jag mig precis ner i soffan och kände verkligen hur trött jag är... Andreas är på träning som vanligt. Innebandy änkan som min pappa kallar mig, och det är ett ganska så passade epitet det:-)

Idag har Sarah och jag varit hos fysioterapeft (?? hur stavas det egentligen...) Hon hade tidigare en liten "låsning" i nacken och hade en favoritsida hon alltid ville ha huvudet åt. Det har nu gett med sig och allt är bra. Lite övningar och lite "tryckningar" av fysioterapeften har hjälpt. Annars så måste hon bli starkare i kroppen och nacken överlag, så det är bara att "träna, träna" som gäller. Har lite övningar vi ska göra.

Annars så har vi haft en ganska så lugn dag i övrigt, med plock, städ och tvätt, ja sånt som hör varje dag till ;-) Nu på kvällen har jag hållt på med lite julklappsfix, och blev faktiskt ganska så nöjd:-D

LÄNGTAR TILL SÖNDAG DÅ FLYGER VI TILL SVERIGE! Weehooo :-D


                                  
                                                                           Mammas lilla gosegris!


Kommentarer
Postat av: Ronja, Mindras mamma

Tack så mycket för bodyn :-D den var supersöt! Passade perfekt att den kom idag med eftersom Mindra blev 6 månader.



Skrivet: 2008-12-18 Tid: 22:55:23

URL: http://lillaronja.blogg.se/
Postat av: Jenny

aaah längtar tills ni kommer hem!



Skrivet: 2008-12-18 Tid: 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0