Glögg och lussebullar.

VAD SARAH VÄXER!!! Har plockat bort allt i str 62 nu, för det kan hon inte ha längre! Hjälp vart fort tiden går. Plockade fram en del bodys i str 74 som hon har, är lite för stort än men om man viker upp armarna så går det:-) Nu tycer jag hon får stanna i växten litegrann. Sist vi var och vägde och mätte henne var 2 veckor sedan och då var hon hela 68 cm och vägde 7190g. Kan jämföras med när hon föddes, då hon var 56 cm och vägde 4690g. 

Sitter här och trodde att Leilas jul skulle vara på tv... Men är visst bara handboll som gäller tror jag... Andreas är på träning och Sarah har somnat hoppas jag (är då tyst inne ifrån sovrummet iaf). Har tagit fram lussebullar ur frysen som jag bakade förra veckan och tänkte även baka chockladbollar och värma lite glögg som jag och Andreas kan mysa med när han kommer hem. 

Kommentarer
Postat av: mormor Stina

Roligt att höra att du gör det julmysigt för din familj. Här får vi vänta tills vi blir lediga, men då är man väl för trött...



Skrivet: 2008-12-10 Tid: 19:51:58
Postat av: Anonym



Skrivet: 2008-12-10 Tid: 19:51:58
Postat av: Pernilla

leilas jul är ju 21.00 på tv4+, hallåååå!



Skrivet: 2008-12-10 Tid: 19:51:58

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0