Lördag.

Usch här bara regnar och regnar och regnar det... Skulle tro vi fortfarande var kvar i Bergen ju:-)
Vi hade det ju så fint förra veckan men den här veckan har det bara regnat.
Blev inget inlägg igår för jag var fullt upptagen med att sy:-) Har plockat upp symaskinen och fått ihop några kreaktioner både till mamma och mig.

Nu ska jag köra upp den lilla damen till Lotta så ska hon sova där inatt, medan vi andra skall till Lisa, min faster på grillfest.
 
           
            Sarah igår. Hade fått godis av morfar efter handletur i Leksand/Insjön.

           

           
                 Mammas lilla hjälpreda:-) Älskar att klippa och vara med:-)

           
                                                Blus till mig.

           
                                         Blus till mamma.

           
                                            Kjol till mamma.

           

           
                   Hon ville absolut ha "pippiprickar" målade på kinderna idag:-)

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Ingen söndagsuppdatering...är Johanna bakis måntro?! ;-P



Skrivet: 2011-06-18 Tid: 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0