I väntan på att nyheterna skall sluta...

...och filmen skall börja igen så sätter jag mig här för att skriva några rader.
Ond aning tror jag filmen heter, går på 4:an. Usch jag skulle inte ha börjat sett den, är någon sån psykologisk thriller och det klarar jag verkligen inte. Tycker inte om det, men så har jag samtidigt någon konstig "tvångstanke" att jag ändå måste se klart den för att se vad som händer. Så jag har kudden i högsta hugg och utmanar ödet ;-)

Har annars varit än ganska så lugn dag idag också. Har verkligen haft blandad kompott vad det gäller väder med både regn, åska och strålande sol:-) Stefan har varit här idag, och så tittade Farmor förbi på eftermiddagen också och Sarah fick en jättefin klänning till sin docka som gammelfarmor hade stickat - tack!!!
När vi satt och åt middag dök plötsligt en cross upp på gården och Emil kom och hälsade på - KUL för det var längesen jag såg han. 

                 
                                    Sarah har "diskat" flera gånger idag:-)

                 
                        Sarah och Stefan skär grönsaker till dagens middag - tacos:-)


Nej nu börjar snart filmen igen så jag får lov att gå.
God natt!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0