Sista kvällen...

Då var det sista kvällen här i Sågmyra för den här gången... Separationsångest! Jag är 24 år gammal och har separationsångest för att åka från min mamma och pappa. Ja så är det!
Vi har haft helt fantastiska dagar här, och det känns jobbigt att resa imorgon. Men samtidigt längtar vi efter att träffa Andreas och komma hem till "vårt". Jag bara önskade att "vårt" låg liiite närmare än i Bergen.

Idag var vi hem till gammelfarmor och Arne en sväng på förmiddagen. 

             
                                                Godmorgon :-)

             
                                        Sarah och gammelfarmor.

             
                           Sarah och gammelfarmor spelade massa piano:-)

             
När vi kom hem så var farfar hemma här för att säga hejdå och strax därefter kom också Jenny:-)
Senare på eftermiddagen kom Lotta och Stefan också för att säga hejdå. 
Jag har även hunnit med en tur upp på lager 157 på eftermiddagen, där jag köpte en Långärmad t-shirt och joggingbyxor till Sarah i märket "Svea".
På kvällen kom gammelfarmor och Arne och lämnade ett paket som gammelfarmor har hållt på med en jättefin och varm god ull kofta. TACK!!!
Resten av kvällen har gått åt till att packa alla saker och bara ta det lugnt i soffan med mamma och pappa - SKÖNT!

            
                                                 Sarah bakar.

            
                                            Jenny och Sarah.
            
                      Sarah i den fina ullkoftan som gammelfarmor har stickat.

            
                                      Mys med mormor i soffan. 

            
                  Sarah låg bara och vred sig och satt upp och verkade så orolig av
                 sig och hade verkligen inte lust att sova nu på kvällen. Så när hon
                 "gnällde" lite så tyckte morfar såååå synd om Sarah att han bara
                  måste ta henne upp på famnen ;-) Så här fick hon sitta och mysa
                 med morfar en stund framför tv:en. något båda två verkade nöjd med ;-)


Nu borde jag verkligen gå och lägga mig, med tanke på att jag måste gå upp kl. 05 imorgon för att vi skall ta tåget från Falun till Arlanda. Och sen vidare med flyg hem till Bergen.

Vill bara säga tusen tack till er alla här hemma, vi älskar er allesamman!
Önskar att vi kunde träffas oftare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar er också <3 Nu är jag hemma i Uppsala, blir storhandling och lite annat fix här hemma idag och sen jobba imorgon! Kraaam



Skrivet: 2011-01-02 Tid: 23:26:33
Postat av: mormor stina

Vi älskar er också och det är sååå tomt här nu.



Skrivet: 2011-01-02 Tid: 23:26:33
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag säger också att vi älskar er och saknar er.



Skrivet: 2011-01-02 Tid: 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0