Tisdag.

Idag har Sarah varit på teater med barnehagen. jag var också med med några av "mina" barn:-) Sarah älskar musik och drama, men idag tyckte hon det var lite läskigt faktiskt. Hade nog med belysningen att göra för den var lite "skum" och hon sa: "tänd lyset mamma":-) Men det var i alla fall riktigt kul att "komma iväg" och göra något helt annat en dag!

Slutade tidigt idag. Så fick jag låna bilen av Janet (jättesnällt, TACK) så jag kunde åka och handla mat (utan att dras med vagnen och en trött Sarah och hundra kassar.) Hämtade Sarah efteråt och vi gick ned på Toys ´Rus och köpte Pippikostym till Sarah som hon ska ha på karnevalen i barnehagen på fredag. Hon gick helt "bananas" bland alla leksakerna, och skulle pröva varenda cykel/bil ja allt... Vi kikade i lite mer affärer på lagunen innan vi avslutade med att äta på McDonalds. Vi äter in princip aldrig ute någon gång, men idag kände jag bara hur trött jag var och jag orkade verkligen inte tanken på att ställa mig och laga middag när vi kom hem. Speciellt med tanke på att vi är ensamma och Andreas jobbar. Sarah åt mest pommes som hon doppade i ketchup, MEN hon prövade till och med på att äta 4 hela tuggor av hamburgaren. Det var något nytt;-)

När vi kom hem pratade vi med både gammelfarmor, Eric och mormor och morfar på skypen. Sen blev Sarah helt akut dödstrött och bad själv om att få gå och "lalla":-)

Blir nog en tidig kväll för mig ikväll också känner jag. Behöver all sömn och energi jag kan få.


                                   
                                                          Mitt ♥

              
                                        Här kommer Pippi Långstrump...

Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Det blir barnehagens sötaste Pippi. Ha det så kul på fredag.



Skrivet: 2011-02-15 Tid: 21:06:45
Postat av: mormor stina

vilka roliga dagar ni verkar ha, men det är ni värda efter lång tids sjukfrånvaro från vardagen...



Skrivet: 2011-02-15 Tid: 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0