Vemodig...

Jag sitter här och känner mig lite vemodig... Ser att "våran" lägenhet (som inte är våran längre) har lagts ut för uthyrning. Känns så konstigt att se "sitt" hus med bilder på våra saker, och så skall någon annan bo där...
Saknar verkligen att bara vara våran lilla egna familj, med våra saker och vårat bo.

Sarah har åkt iväg till Nysjön med mormor och Lotta idag och blir borta någon dag. Jag är hemma själv (tänkte jag skriva), men det är jag ju absolut inte med både pappa, Eric och Victor här :-)
Imorgon hade jag i alla fall tänkt ha en heldag helt för mig själv. Har lust att åka till Rosa huset i Borlänge (en tygaffär jag hört om men aldrig varit på.) Sedan kolla runt lite på lite olika saker. Behöver bl.a. lite grejer inför högskolestarten.

                 
              Nybadad Sarah imorse. Hon har tagit web kameran och satt den på sin
              dator. Jag frågade vem hon pratade: "Pappa" sa hon :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Hur skönt det än är att ha er hemma i Sverige så kommer jag att sakna Bergen-resorna och att bo hos er lite =) Puss och kram



Skrivet: 2011-08-07 Tid: 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0