Onsdag.

Igår kom Sarah hem igen efter att ha varit borta några dagar med mormor och Lotta i Nysjön. Hon har haft det helt toppen där! Fick några bilder mamma tagit med sin mobilkamera så visar dom.

                 

                 
                        Den här leken höll hon visst på med lääänge. Målade allt möjligt :-)

                 
                                                Pannkaksungen :-)

                 
                  Var ganska kallt emellan åt så mössa och fleecé jacka var bra att ha.

                  
                                                      Fikar vid ladan.


Idag har vi hjälps åt här hemma med att gå igenom saker på vinden som ska slängas, och HERREGUD!!!! Vad saker det är!!! Hållt på hur många timmar som helst men inte kommit in princip någonstans.... Tror vi skulle kunna ha loppis varje dag i 7 år eller nått sånt ;-) Hittade en del utklädningskläder till Sarah som hon tyckte var jättekul! 

                 
              Hittade skor (såklart) och en mikrofon sen stod hon på bron och sjöng :-)

                  

                 
                                           Sarah och morbror Victor.

             
I förrgår hade jag en heldag för mig själv. Var jätteskönt att bara vara själv, spela hög härlig musik i bilen och åka och se på vad jag ville :-) Tittade runt på bl.a lite olika loppisar/second hand affärer och så var jag till Rosa huset där lite nya tyger fick bli med mig hem:-)  och på myrorna hittade jag där här fantastisk fina stickade Pippi tröjan för bara 60:- och den såg in princip helt oanvänd ut. Tittade på just den här när vi var på Astrid Lindgrens värld (säljs bara i butiken där), men den var allt för dyr ca 500:- trro jag den kostade om jag inte minns fel så blev aldrig någon då. Kan tro jag blev glad när det första jag ser när jag kommer in är den här:-)

                  
                                 

Det här har jag sytt idag:

                   
                              Tröja till Sarah (den är mera rosa än vad bilden visar.)
                               
                  
                                                    Matchande tights.

                  
                    En tröja till. Sarah äger knappt några kläder i grönt eller orange, men
                    den här färgkombinationen var otroligt fin på henne!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny H

Härlig bild på Sarah och Viktor =)



Skrivet: 2011-08-11 Tid: 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0