Jag har fått långt hår :-)

Idag har jag varit och gjort något ag aldrig provat tidigare - fått extension i håret:-)
Ojojoj, vad det känns annorlunda med långt hår. Det längsta jag haft tidigare är strax nedanför axlarna, nu går det nästan nedanför bröstet - stor skillnad!
Jag är i alla fall väldigt nöjd, men det kommer ta en dygn och en hårtvätt innan håret "faller" riktigt fint ned. Just nu sticker fästena rätt ut, men det skall ha lagt sig ned till imorgon. Går med mössa på för att pressa dom ned.
Det tog nästan 4 timmar att göra det, men det var det värt! Sarah var hemma och myste med mormor och morfar och hade inte ens frågat efter mamma...

             
                                                        Före.

             
                                                     Efter.

             

Skall ta en bättre bild imorgon för då har håret lagt sig mer tillrätta. Är väldigt nöjd med färgen för den stämmer helt perfekt överens med mitt riktiga hår, hon tog 2 olika blonda nyanser. Så längtar bara efter att få tvätta och fixa det ordentligt, men måste vänta minst ett dygn.

             
                                                Sarah imorse.


Kommentarer
Postat av: Emalee

SÅåååå snyggt!! Du passar i längt hår. Är sugen på att göra det jag med :-)



Skrivet: 2010-12-30 Tid: 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0