Måndag.

Idag har jag och Sarah varit ner på stan en sväng, och jag hade också en timme hos doktorn. 
Det känns verkligen som om våren är i antågande nu, och det börjar också synas på träden:-) Knoppar på blombuskarna här utanför har vi därmot haft länge:-) Längtar så mycket till det blir sommar och varmare! Man slipper ta av och på massa varma kläder och allt vad vagnpåsar och filtar heter, ahh det blir härligt!

                    
                                                                     Världens finaste!

                         
      Sarah i väntrummet.                           Vår snart?                        Sarah och pappa läser 
                                                                                                                       skvallerblaska:-)



Kommentarer
Postat av: mormor stina

Önskar jag kunde visa en bild på träden i Sågmyra. Långt från vårlika... En halvmeter snö täcker dessutom marken och i går natt var det nästan 20 minus. På dagarna är det ändå lite varmare och vi kanske får plusgrader i morgon! Njut av vårvärmen ni där borta i väster...



Skrivet: 2009-03-02 Tid: 22:05:22
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Hon är för söt. Längtar efter er.



Skrivet: 2009-03-02 Tid: 22:05:22
Postat av: Jenny H

hej gumman, shit vad söt hon är och så stor hon blir!!! Längtar tills maj när jag ska hälsa på! Imorgon åker jag till thailand, hörs igen när jag kommer hem! ska försöka titta in på nåt internetcafé så jag inte missar allt för mycket i din blogg! kraaam på er!



Skrivet: 2009-03-02 Tid: 22:05:22
Postat av: Emma

Hej! Vad stor Sarah har blivit! :) och hon ser riktigt ut som en solstråle! Jag får be om ursäkt för mitt sena svar, men jag vet helt enkelt inte vad jag ska ge dig för en bild... Haha lite beslutsångest där. Du får gärna kolla igenom bilderna på facebook om du hittar något lämpligt :S Annars så får du höra av dig igen så letar jag vidare :) Vet du något om när ni är på väg mot Sverige igen? Hade varit skoj att träffa er alla igen snart! Hälsa brodern och Lillan ;) Kram!



Skrivet: 2009-03-02 Tid: 22:05:22

URL: http://woopsies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0