Puuh!

Är helt slut i kroppen, har stått i flera timmar och bakat tårta. Älsklingen fyller år i morgon och önskade sig en Schwarsvaldtårta som han kunde ta med till jobbet. Det var inte riktigt såå enkelt som jag hade trott men men det blir nog bra när jag får pynta den färdigt i morgon bitti:-)
 
                

Idag har jag och Sarah varit ned på jobbet på lagunen. Hade bestämt med Laila att vi skulle träffas och prata lite om sommaren och jobb. Ska få jobba på lagunen i alla fall under sommaren så får vi se sen. Men det är jätteskönt så är det inte så långt hem jämförelse med om jag måste ta bussen ner till stan varje dag. Fick även träffa och prata med en ny som börjat och som jag ska jobba med, Linn Iren hette hon. Jättesöt och trevlig tjej och jag tror det kommer bli kanon.

Var såå massa fint vi hade i butiken nu och jag faktiskt längtar lite efter att börja jobba. Men hjälp vad konstigt det kommer kännas att inte se Sarah på hela dagen, kommer ju längta ihjäl mig. Jaja, den 1 juni börjar jag i alla fall, bara knappt 2 månader dit...

Nej nu ska jag plocka ihop lite i köket efter mitt tårtbak och sen blir det rätt i säng!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Vad bra! Då kan du göra en sådan när du kommer hem. Bra att du fick vara på Lagunen över sommaren, då slipper du resvägen in till byn. Nu är det bara tre dagar tills vi ses...



Skrivet: 2009-04-02 Tid: 23:57:15
Postat av: Nina

fin bild!!



Hoppas att du får en fin fre!!



Skrivet: 2009-04-02 Tid: 23:57:15

URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0