Grattis Mamma!

Som fyller hela 46 år idag! Vi tänker på dig och skickar dig tusen pussar och kramar.

Vi har haft några riktigt fina soliga dagar här nu, men är visst regn på ingång, men hoppas hoppas sommaren har kommit nu och den får gärna stanna! Dagarna bara flyger förbi och det börjar bli en stund sen jag sist skrev här. Men känner att jag sliter lite med motivationen att skriva blogg. Men jag vet ju att det betyder en hel del för en del av er, så nått ska vi väl få till i alla fall:-)
 
Är verkligen underbart att jobba i barnehage nu när det är sånt fint väder, eftersom vi är ute nästan hela dagarna. Men jag känner mig sliten, väldigt sliten... Sarah är dessutom otroligt "mammig" i barnehagen för tiden och det sliter också på mig mycket. Men idag är det 1 juni och den första dagen på dom 3 bästa månaderna på hela året:-) Ser verkligen fram emot den här sommaren. Det är nästan inte ens jobbigt att gå upp på morgonen för man möts av sol och mycket ljus tidigt. HUR HAR MAN ORKAT STÅTT UT HELA LÅNGA, MÖRKA VINTEREN?????

Här kommer några bilder från Sarah idag:

     

     

     

     

     
  Vad vill jag säga med den här bilden?? Jo, vi har fått en ny spis - underbart!

      
             Blev en gardinkappa av det rosa dalahäst tyget till Sarahs rum.




Kommentarer
Postat av: mormor stina

tack för att ni uppmärksammar mig och i morgon är det gudmor som har bemärkelsedag... jag hör av mig i morgon igen så får vi kanske prata lite längre än vad vi fick i dag. vill också tala om att gammelfarmor kerstin är på lasarettet då hon har ramlat och gjort illa benet. Pussar och kramar från oss alla!!!



Skrivet: 2010-06-01 Tid: 21:23:04
Postat av: farmor Pia

Hej! Ja vi längtar verkligen efter dina ord och bilder här på bloggen Johanna. Åh så fint väder ni har, blir så avundsjuk. Här är kallt, regnigt och blåsigt. Men det ska vända imorgon och vi ska få 20 grader nu resten av veckan. Så fin gardinen blev! Kram solstrålen från oss. Grattis Stina och hälsa till Kerstin.



Skrivet: 2010-06-01 Tid: 21:23:04
Postat av: Jenny H

vad fin hon är i tröjan jag gav henne, ser lite lång ut i armarna men det växer hon ju i! Kul med ny spis, det behövdes ju =) Stor kram!



Skrivet: 2010-06-01 Tid: 21:23:04
Postat av: mormor stina

har skickat ett par bilder på din mail



Skrivet: 2010-06-01 Tid: 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0