SEMESTER!!!

Då har vi äntligen kommit fram till Sågmyra, eller vi kom ju igår.
Har haft en fantastisk fin dag! God mat, massa sol och fantastiskt sällskap!
UNDERBART!!!
Vi har haft en riktigt härlig sommardag och varit ute hela dagen. Tror nästan jag kan räkna på mina händer dom få minuter Sarah har varit innomhus idag, hon gick ut när hon vaknade och sen har hon inte viljat gå in:-) Hon har verkligen det underbart! 
Vi har bara slappat och tagit det lugnt och så har vi haft besök av farmor, Lotta, Stefan och min kusin Jon som var flera år sedan jag såg sist så det var jättekul! 

     
                        Jag, Jon, pappa, Sarah och Andraes.

     
                           Sarah mellan pappa och morfar.

     
                                   Kusin Jon och jag.

     
                                     SÖTNOSEN <3

      
                                     Sarah och Lotta.

     
                            Familjemys på trampolinen.

      

      

      
                         Vi grillade på kvällen, SUPERGOTT!

      

      
                       Sarahs dag avslutades med ett bad i baljan ute.
           

     


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltid lika kul med bilder :-)

Har ni det tråkigt nån dag så är ni hjärtligt välkomna till norrland :-)



Skrivet: 2010-07-10 Tid: 22:14:59

URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Emma

Hur långt är det till gävle från sågmyra föressten? Hur länge är ni kvar där?



Skrivet: 2010-07-10 Tid: 22:14:59

URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Andreas

Emma: Norrland? Allt över Skåne är väl Norrland? Sågmyra ligger väl runt 10 mil bort, och vi reser neråt den 19e.



Skrivet: 2010-07-10 Tid: 22:14:59
Postat av: lucke

Har lagt upp en video när jag spelar piano på bloggen. Säg gärna vad du tycker om den? :)



Skrivet: 2010-07-10 Tid: 22:14:59

URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Jenny H

ses nästa vecka! <3



Skrivet: 2010-07-10 Tid: 22:14:59
Postat av: Emma

Andreas: haha... Inte är det norrland. Det är bara Umeå och norrut som räknas som riktiga norrland :-)

Vi åker nämligen söderut på torsdag...Ska på furuviksparken. Ni ska inte ta och joina oss? :-) Hade varit sååå kul att ses.



Skrivet: 2010-07-10 Tid: 22:14:59

URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0