Poolplask och Thai mat.

Idag har vi haft en riktigt slappardag, lekt, myst och bara varit.
Jag och Pia var iväg och köpte en liten pool till Sarah ihopp om att det skulle hjälpa hennes "vattenfobi". Hon vägrade bada, men vi hade en riktigt mysig stund brevid poolen och plaskade med händerna och lekte med leksaker i. Vem vet imorgon kanske hon vill i??? Troligtvis inte, men men man kan ju hoppas:-)

       

       

       

       

  
Nu på kvällen har jag, Andreas och Sarah varit ensam hemma så vi gick en promenad ned till Tomelilla centrum och åt på Thai restaurang - JÄTTEGOTT!
Dom hade ett middagserbjudande med 5 rätter för 155:- som vi provade på. Först fick vi vårrulle till förrätt och så fick vi in ett stort fat med tre olika rätter till varmrätt. Det var frityrstekta jumboräkor, biffstrimlor i någon grönsaksblandning och kycklingspätt, till det serverades ris och jordnötssås. Till dessert fick vi vaniljglass med chokladsås. Så himla gott alltihop!
Vad Sarah åt undrar ni? Hon åt fläskpannkaka innan vi gick och massa pommes på restaurangen :-)

      
                                   Sarah är redo att gå på tur.

       

      

      

      

      

       
       

Kommentarer
Postat av: mormor stina

ny favoritbild på sarah - när hon står med solhättan på



Skrivet: 2010-07-23 Tid: 21:53:39
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag tycker samma som mormor Stina. Jag njuter varje gång du lägger in några foton. Här har det blivit svalare väder. Ha det.



Skrivet: 2010-07-23 Tid: 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0