Lördag.

Idag har vi haft regn, kallt och blåsigt väder här, och långärmad tröja var vi tvungna att ta på oss för första gången sen vi kom till Sverige! Hur kunde det vända så snabbt? Men man är väl bortskämd nu över allt de fina vädret vi har haft.

Idag var jag iväg själv en tur. Jag åkte in till Ystad och bara gick och tittade i affärer och FÖRSÖKTE koppla av. Att det ska vara SÅ svårt.... Vet inte vad det gör att jag alltid alltid känner mig rastlös... Men känner att så fort jag lämnar Sarah för att göra något själv så får jag alltid så dåligt samvete, även om det är sällan jag gör något själv.
Jaja....
Fick i alla fall tag i en liten present som Sarah ska få på måndag:-) Och ett linne på rean till mig själv.

På kvällen har vi grillat igen:-) Skulle absolut kunna göra det varje dag för det är ju SÅ gott!
Vi var tvungen att "tvinga" in Sarah i duschen ikväll med. Hon gallskrek igen. Usch hoppas hon inte är skrämd för livet av vatten nu bara. Men hon fick choklad efteråt och då var allt plötligt bra igen:-)

        
    Idag kom Natalie tillbaka hit efter ett par dagar hemma hos sin mamma.
    Sarah blev överlycklig över att se storasyster igen, och vi andra med <3

        
                                         Hjälper farmor.

        

        
                                  Trappor, trappor, trappor ;-)

        
           Andreas och Natalie åkte wave board. En svårare form av skate board.
           Jag provade också, men gud så svårt det var. 

        

        
                              Sarah maler mandel till efterrätten.








Hur har eran dag varit??

Kommentarer
Postat av: mormor stina

Vår dag har varit relativt solfri, men i alla fall uppehåll fram till natten. Har haft gammelmormor Anna-Britta här och vi har plockat vinbär och hallon. Saknar er.



Skrivet: 2010-07-24 Tid: 22:27:55
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Här var det både sol och moln, litet kyligare än förut, regnet kom lite grand på kvällen. Idag är det mulet och bara +13. Vi har en liten Victoria som bor här nu hon är ca 18 månader, Michas dotter.



Skrivet: 2010-07-24 Tid: 22:27:55
Postat av: Jenny H

tråkigt att du inte kan slappna av, sarah klarar sig ju utan sin mamma några timmar och du är värd lite egentid! Jag har nyss klivit ur sängen, jag och simon var på en inflyttningsfest lite längre bort på vår gatan i uppsala, jättekul! Idag ska vi bara ta det lugnt, min sista semesterdag! Tänkte slå på stort med att göra hemmagjorda langos =) KRAM <3



Skrivet: 2010-07-24 Tid: 22:27:55
Postat av: nattis/limmet

hej ni verkar ha det bra !!! har myket läxor nu för tiden :( tråkigt... du johanna förestern om du ville så kunde du kanske sy ett var mjukis byxor till mig<3



Skrivet: 2010-07-24 Tid: 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0