Tävling babyshop.se

Som mamma är jag stort fan av att läsa mammabloggar. Speciellt ett par som jag följer, som också är svenskor men som bor här i Norge, precis som jag med andra ord. Just nu pågår en tävling som jag är med i hos Kajsa - fotballfruen där man har chansen att vinna ett valfritt plagg från babyshop.se


Hade jag haft turen att vinna så skulle jag önska att få ge denna jacka till min lilla prinsessa. Den är av märket Molo, och ännu bara en dröm eftersom den inte ligger riktigt i min prisklass. Älskar deras kläder så skulle bli enormt glad om jag skulle bli den lyckliga att vinna.
Den är dessutom vind och vattentät - perfekt och et MÅSTE för väderförhållandena här i Bergen!

    


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hallå i stugan! jag har inte fått jobba så mycket som jag hoppades på att få göra på sistone så jag har inte råd med någon norgeresa tyvärr :( känns jättetråkigt för jag hade verkligen velat träffa er och behöver verkligen se någonting annat nu! men det är ju de där jävla pengarna som ställer till det. kanske någon gång längre fram i vår eller i början av sommaren funkar bättre. hoppas det är bra med er, saknar dig! puss å kram!



Skrivet: 2010-02-01 Tid: 22:57:22

URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo jag är verkligen supernöjd, mam kan verkligen göra fynd på loppis. Du får passa på att gå då du är hemma på besök.

Trist att det knappt finns i bergen...

Ja Fretex är nog det enda jag vet också tror jag...

Men tur att du är så duktig på att sy, då behöver du inte loppisar ;-)



Skrivet: 2010-02-01 Tid: 22:57:22

URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0