Torsdag.

Tänkte att det kunde vara dags för en liten uppdatering. Ni är säkert några som undrar hur det går med oss.
Igår gick jag till jobbet på morgonen, men bara för att tala om att jag gick hem igen. Mådde så dåligt. Ringde till doktorn och både jag och Sarah fick en tid på eftermiddagen. Vi tog prover och sänkan visade högt, alltså infektion på både mig och Sarah. Vi fick oss en varsin antibiotikakur igen (3:e nu på väldigt kort tid) och hostmedicin. Känner mig faktiskt redan lite bättre, så imorgon tänkte jag gå på jobbet igen. Mår så dåligt över att jag varit borta och sjuk så mycket redan fast jag inte jobbat där så länge, men men det är väl så att jobba i barnehage.

Just nu sover Sarah en sväng, är verkligen supergnällig idag så jag vet inte om det är för att hon har ont någonstans eller vad det är. Kanske hon saknar alla sina kompisar i barnehagen?

     
 Sarah fick syn på chipsskålen i lördags och det dröjde inte lång tid innan först ett
 och sen ganska många fler åkte ned i den lilla magen :-) Första gången hon
 smakade det.

       
                              Sarah är ute och går.

     
                                    Kvällsmys.

                           
           I väntrummet hos doktorn.               På apoteket.

      
                     Mormor och Sarah ute i regnet.

       

       


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Äntligen litet foton igen. Vi får verkligen hoppas att kuren tar den här gången så att ni blir pigga igen. Idag är det sol men bara +5 nu kl 12.



Skrivet: 2009-10-08 Tid: 10:51:27
Postat av: Jenny H

åh jag vill bara krama om denna gullunge! Får titta på en norge-resa framöver! Har lite svårt att planera in något just nu johanna för nu är det bestämt att jag ska flytta till Uppsala! Har sagt upp mig från alla jobben , sökt utbildning/jobb och letar lägenhet ihop med simon för fullt!



Skrivet: 2009-10-08 Tid: 10:51:27
Postat av: farmor Pia

Trevligt att se er igen. Håller alla tummar jag kan på att ni ska bli helt friska nu.

Kanske kommer jag över i november 13-15 och hälsar på. Kram till er alla.



Skrivet: 2009-10-08 Tid: 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0