Tomt.

Nu har mamma åkt tillbaka hem till Sågmyra och Sverige igen. Usch vad tråkigt, det känns verkligen så tomt.
Har verkligen varit underbara 10 dagar när du har varit här och du har hjälpt oss så enormt mycket med allt.
Så just nu känns det faktiskt väldigt jobbigt och jag kommer på hur otroligt mycket jag saknar alla er "därhemma". Märktes på Sarah att hon också tyckte det var konstigt och tittade liksom frågande på den tomma sängen där mormor hade legat och hållit henne sällskap. Hoppas inte det dröjer för länge innan vi kommer att ses igen.

    
             Mormor och Sarah myser i soffan tidigt imorse.

Sarah blev helt i "extas" av att komma till barnehagen imorse och få träffa och leka med alla kompisarna igen efter 1 veckas "ledighet". Alla blev så imponerade på hur duktig hon hade blivit att gå, mammas duktiga tjej :-)

   
                             Dagens Sarah.

  
              Envisas med att ta på sig pappas nycklar runt halsen,
              hon vet ju i allafall hur de ska sitta :-)


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Jag förstår att det känns tomt nu när mamma åkt hem. Vi längtar jättemycket efter er också.



Skrivet: 2009-10-12 Tid: 21:23:01
Postat av: mormor stina

Ja nu är jag hemma i Sverige igen och får bara titta på er via bloggen. Har varit fina dagar och det är jag som ska tacka. Pussa min rumskompis i natt när hon saknar mig... Vi ses så småningom igen. Älgjägarna hade ingen jaktlycka i dag, men det står en stor kastrull med förvällda trattisar i köket - och det är inte fy skam det heller.



Skrivet: 2009-10-12 Tid: 21:23:01
Postat av: Jenny H

oj vilka fina kläder Sarah har på sig, måste vara någon med bra smak som inhandlat dom. Kanske gudmor-jenny? ;-)



Skrivet: 2009-10-12 Tid: 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0