Sjuka igen...

Här har vi blivit sjuka igen. Sarah har feber och är förkyld och jag är förkyld, hemsk hosta och allmänt risig. Mamma och Andreas har än så länge hållt sig friska.

Här i Bergen bara vräker regnet ner och det blåser in princip orkan (eller nått ditåt). Igår var vi ute och gick en tur här i området och var innom flera affärer, och Sarah fick en fin potta av mormor.
Idag har vi bara hållt oss inne och hemma eftersom vi inte mår nå bra. Sarah har mestadels varit jättehängig men nu står hon och håller konsert för mormor och pappa i soffan (det är tabletten som verkat).
Känner att jag nog egentligen inte skulle gå på jobb imorgon i och med hur jag mår, men men vi får se.Tur mamma är här och kan se efter Sarah i alla fall.

Hoppas ni alla har haft en fin helg!

         

Kommentarer
Postat av: Jenny H

stackars lilla sarah!!!!



Skrivet: 2009-10-04 Tid: 19:13:25
Postat av: Camilla

Uff, så kjedelig! Ikke rart man blir syk i dette været da, vi holdt på å blåse av i dag! God bedring til dere begge...



Skrivet: 2009-10-04 Tid: 19:13:25
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Här är det också dåligt väder. I lördags morse var det -10,5 men sen blev det regn och det har blåst här också. Hoppas ni snart är friska igen, tur att mamma är där.



Skrivet: 2009-10-04 Tid: 19:13:25
Postat av: f

Usch era stackare. Hoppas att det blir bättre snart. Tänker på er...och längtar efter er. Kram



Skrivet: 2009-10-04 Tid: 19:13:25
Postat av: mormor stina

Det är något piggare flickor i dag, och Sarahs höga feber har förhoppningsvis gett med sig. I dag har det varit en glad och pratglad liten tjej och vi har haft en fin dag tillsammans. Känns bra att vara här för en gångs skull när det behövs. I vanliga fall är vi ju alla för långt borta för att kunna hjälpa till. Jag har ännu en vecka kvar här, och jag får väl hoppas att de står ut med mig så länge. Nu ska jag gå in till min rumskompis Sarah och lägga mig.



Skrivet: 2009-10-04 Tid: 19:13:25
Postat av: diana ♥

mysig blogg!! Kolla gärna in min! Har tävlingar som jag tror skulle passa dig! =) Kram



Skrivet: 2009-10-04 Tid: 19:13:25

URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: farmor Pia

Skönt att höra dom båda mår bättre. Så bra att du är där just nu och kan pyssla om dom lite, det är precis så man känner att man är för långt ifrån...

Kram Pia



Skrivet: 2009-10-04 Tid: 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0