Härlig höst-lördag.

Vi har haft en jättefin dag här idag. I strålande sol (men kallt) begav jag och Sarah oss ut i förmiddags för att ta bussen ned till stan.

    

                                         På bussen.

    

På stan mötte vi upp Gry (min arbetskompis som jobbar på Sarahs avd.) och hennes barn Mathilde och Tobias. Sarah som hade somnat på bussen sken som en sol och skrattade högt när hon såg Gry som tittade ned i vagnen. Såg lite fundersam ut också, hon tänkte väl att det var väl lite konstigt att Gry skulle vara där hon är ju i barnehagen hon :-) 
Vi hade bestämt oss för att ta flöybanan och jag kan säga att vi var inte dom enda som hade tänkt den tanken idag :-) Vi köpte oss i alla fall bara envägs biljett (upp) pga att Gry har sån enorm höjdskräck att hon inte klarade att ta den ned igen, så då gick vi. Vi har haft en otroligt fin dag ute och efter ett antall timmar så var vi nede på stan igen efter mycket lek och prat. Tusen tusen tack för en fin dag!


     
                                              Fika i solen.

     
                                Sarah och Mathilde.

     
                                    Gry och Tobias.

     
                                 Bergen by idag.

     
                                 Lek i sandlådan.

                         (Sen tog batteriet i kameran slut.)

Önskar er alla en riktig fin lördagskväll vidare!

Kommentarer
Postat av: mormor stina

vilken bra dag ni ser ut att ha haft och då får vi hoppas att Sarah är nattnöjd och sover nu då.



Skrivet: 2009-10-17 Tid: 22:26:20
Postat av: Gammelfarmor Kerstin

Vilken härlig lördag ni haft. Nu är det dags för ny vecka igen. Jag gruvar mig till fredag då vi firar 50-årsjubileum i PRO på Dössberget.



Skrivet: 2009-10-17 Tid: 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0